Vyúčtování může být zákazníkovi vystavené i dříve než jednou za 12 měsíců, a to v případě:
Vyúčtování může být zákazníkovi vystavené i dříve než jednou za 12 měsíců, a to v případě:
Vyúčtování může být zákazníkovi vystavené i dříve než jednou za 12 měsíců, a to v případě:
Ukončení odběru pro dané odběrné místo.
Změny dodavatele na daném odběrném místě.
Změny odběratele na daném odběrném místě.
Na základě žádosti klienta o mimořádný odečet (v případě dodávek plynu vždy k poslednímu dni v měsíci, a to při nahlášení odečtu zákazníkem do 2 pracovních dnů po skončení kalendářního měsíce za poplatek stanovený distribuční společností. K 31.12. je tento odečet pro zákazníky zdarma. Nahlášení stavu se provádí prostřednictvím e-mailu na info@energie2.cz; v případě dodávek elektřiny pouze k 31.12., a to nahlášením stavu měřidla zákazníkem do 5 pracovních dnů na náš e-mail info@energie2.cz, při hlášení samoodečtu zákazník uvede: číslo měřidla, stav měřidla, EAN/EIC odběrného místa, identifikaci odběratele).
Nový klient - na základě předpokládaného odběru na dané odběrné místo.
Existující klient - na základě skutečně naměřené spotřeby za předcházející fakturační období.
V případě využití této formy placení za odběr energie je důležité vždy uvádět variabilní symbol. Výhodou je možnost úhrady na všech pobočkách České pošty, nevýhodou je poplatek za každou poštovní poukázku.
Výhodou této formy platby je pravidelné poukazování plateb ve stejném termínu splatnosti. Klient si převod zřizuje sám prostřednictvím své banky. Je důležité vždy uvádět správný variabilní symbol, který se nachází na rozpise záloh pro dané odběrné místo. Při změně výše záloh je třeba příkaz upravit.
Pokud zákazník žádá hradit zálohové platby prostřednictvím České pošty – SIPO, je potřeba nahlásit spojovací číslo SIPO, a to do 20. dne kalendářního měsíce.
V případě, že částka přeplatku z vyúčtovací faktury nepřesahuje šestinásobek nově stanovené zálohové platby, je rozúčtován do zálohových plateb dalšího období (tento postup se týká pouze zákazníků v segmentu domácnosti). V opačném případě je přeplatek zákazníkovi vrácen způsobem, který si zvolil na smlouvě (pokud není dohodnuto jinak).
Banka | Číslo účtu | Kód banky | IBAN | SWIFT |
---|---|---|---|---|
Komerční banka, a.s. | 5160257 | 0100 | CZ82 0100 0000 0000 0516 0257 | KOMBCZPPXXX |